Pizza de casa delicioasa

Pizza de casa

Zilele astea am avut pofta de pizza cu de toate, asa ca am hotarat sa facem o tava acasa.

Aluatul l-am pregatit din: 2 cani jumatate faina, sare, apa calduta, 2 lingurite drojdie granule, 1 ou si 2 linguri ulei.

Se amesteca apa calda cu drojdia si se toarna peste faina. Se lasa cam 5-10 minute sa creasca drojdia, apoi se adauga si restul ingredientelor si se formeaza aluatul. Se intinde o foaie uniforma si se aseaza in tava tapetata cu ulei si faina sau hartie de copt.

Umplutura am pregatit-o astfel:

Am calit 2 cepe intr-o lingura ulei, apoi am adaugat o lingura bulion (dizolvat intr-o lingura de apa) si 3 linguri sos de rosii (sosul se poate inlocui cu o rosie rasa). Am lasat sa fiarba un minut impreuna, apoi am intins peste aluatul deja pregatit in tava.

Deasupra am presarat branza telemea faramitata, rondele de masline, feliute de ardei gras, cubulete de mezeluri, rondele de carnati condimentati, ciupercute, cascaval si condimente (cimbru, oregano, rozmarin, piper).

 

Gallery | This entry was posted in Retete and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

